HTML

Csak hogy nekem is legyen egy Blogom

Annyian írnak blogot manapság, miért pont én maradnék ki. Hogy miről fog szólni azt még én sem tudom pontosan - mindennapok - nősülés - politika - sport

Friss topikok

Linkblog

Archívum

El kell kezdeni valahol

2010.03.18. 16:01 JuniorJG

Nem igazán tartozom azok közé akik a mai Web2 minden csínját- binját ismerik. Őszintén megmondom megvannak a megszokott oldalak amiket munkakezdéskor és közben is meg megnézek, ezen kívül nem sok mindenre használom én sem a netet. Nem programozok honlapot mind a korombeli fiatalok negy többsége, ( mondjuk nem is értem hogy tudnak ennyien ezzel pénzt keresni)

Az elmúlt időben azonban elég sok blog.hu-s oldalra látogattam el, és kedvet kaptam hozzá hogy én is pixelre vessem néhány hirtelen gondolatom. Komoly desig-re és linkekre egyenlőre senki ne számítson, örülök ha ez a post megjelenik majd :) / lehet lámázni meg LOL-zni majd rendesen, ha lesz vki aki eljut erre a blogra a következő napokban./

Ja!! Sunázni is lehet de szígorúan hölgyektől, azt is csak szeptemberig, de erről majd egy másik posztban.

JJG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://juniorjg.blog.hu/api/trackback/id/tr441849936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása